Základní informace Úřední deska Dotace Pošta Partner Obecní aktuality Letní kino O obci
Pošta Partner - smluvní provozovna České pošty s.p.
Dnem 31. ledna 2013 uzavřela Česká pošta s.p. svoji provozovnu v Předslavi. Aby obyvatelé naší obce nepřišli o všechny poštovní služby v místě a nemuseli s každou zásilkou jezdit do Klatov, rozhodla se Obec Předslav stát se smluvním partnerem České pošty s.p. a provozovat v obci Výdejní místo II. Po zhruba dvou letech pak Česká pošta s.p. obci nabídla změnu stávající smlouvy a povýšení zdejšího pracoviště na vyšší úroveň. Toto pracoviště, které se nyní nazývá Pošta Partner, je provozováno smluvním zástupcem České pošty s.p., tedy Obcí Předslav, jeho činnost byla v naší obci zahájena 1. září 2015 a to v kategorii Pošta Partner - vymístěná přepážka. Od tohoto data pak začalo poskytovat v omezeném rozsahu stejné služby jako klasická pošta a stalo se proto plnohodnotnou provozovnou České pošty s.p. Od 1. dubna 2017 pak byl rozsah služeb tohoto pracoviště opět rozšířen a to na kategorii Pošta Partner - samostatná pošta. Zde na této stránce můžete nalézt některé informace, které se ke zmíněné provozovně a k jí poskytovaným službám vztahují a které by pro Vás mohly být užitečné.
 
1. Jaké služby mi tato provozovna Pošta Partner může poskytnout?
Pošta Partner poskytuje většinu příjmových, výdejních, bankovních a dalších služeb, které poskytuje Česká pošta s.p. Zde poskytovanými službami konkrétně jsou:
  • V oblasti ZÁSILEK:
    • Výdej vnitrostátních a mezinárodních listovních a balíkových zásilek a zásilek EMS, vyplacení doplatného, dobírky, cla. (tj. pokud Vás doručovatel dodací pošty nezastihne doma a ve schránce pak naleznete jen výzvu k vyzvednutí zásilky, můžete si pro ni dojít na toto pracoviště a vyřídit na něm i příslušné finanční záležitosti se zásilkou spojené).
    • Příjem vnitrostátních a mezinárodních listovních a balíkových zásilek a zásilek EMS. (tj. bude Vám tu poskytnut příjem uvedených listovních či balíkových zásilek, které tak zde můžete podat k odeslání).
    • Příjem zásilek se zákaznickou kartou. (tj. držitelé zákaznické karty zde mohou tuto kartu uplatnit při podávání svých zásilek).
  • V oblasti PENĚŽNÍCH SLUŽEB:
    • Příjem poštovních poukázek
    • Příjem platebních dokladů SIPO
    • Výplata poštovních poukázek
    • Výplata důchodů
  • V oblasti BANKOVNÍCH SLUŽEB:
    • Operace platební kartou ČSOB (vklady, výplaty, příkazy)
    • Bezhotovostní úhrada
    • Operace s vkladní knížkou
    • Příkaz k úhradě
    • Složenky
    • Výplatní poukázky (výplata)
    • Hotovostní vklad na účet ČSOB
    • Výplatní šeky, šekové poukázky
  • V oblasti PRODEJE:
    • Prodej poštovních cenin (poštovní známky)
    • Prodej zboží - poštovního (dopisní obálky, kartónové obaly, bublinkové obálky apod.)
    • On-line dobíjení předplacených SIM karet - (dobíjení kreditu předplacených SIM karet tuzemských mobilních operátorů)
    • Prodej kolkových známek
    • Prodej dálničních kuponů
  • V oblasti REKLAMACÍ:
    • Příjem reklamací tj. pokud máte výhrady k plnění některé ze služeb České pošty, například chcete reklamovat poškozenou nebo ztracenou zásilku, můžete svoji reklamaci podat zde. Vlastní reklamační řízení však už zajišťuje tzv. Řídící pošta, kterou je pro naši Poštu Partner pošta Klatovy 1 (Nádražní 98 - hlavní pošta)
 
2. Kde mám tuto provozovnu Pošta Partner hledat?
Nachází se v Předslavi v domě č.p. 53, v té samé místnosti, kde předtím sídlila provozovna České pošty a pak Výdejní místo.
 
3. Kdy najdu tuto provozovnu Pošta Partner otevřenou?
Provozní doba provozovny Pošta Partner pro veřejnost je v pondělí až pátek    8:00 - 10:00 a 14:00 - 16:00
 
4. Jak je to nyní s vybíráním poštovní schránky v Předslavi?
Poštovní schránka, která je nadále umístěna na svém původním místě před domem č.p. 53, je nyní vybírána podobně, jako v případě všech ostatních poštovních schránek na území naší obce, tedy v Měcholupech, v Makově, v Třebíšově a v Němčicích, pracovníky České pošty s.p. dle stanovených poštovních rajónů a tras doručovatelů. Konkrétní čas výběru těchto schránek je uveden na každé z nich. Tyto termíny může ale Česká pošta s.p. po určité době dle svých potřeb měnit, takže je dobré si v případě potřeby skutečný čas výběru na použité schránce ověřit. Pokud Vám záleží na tom, aby Váš dopis opravdu odešel ještě v den, kdy jej odesíláte, tak jej buď vhoďte do příslušné poštovní schránky před termínem uvedeným na ní nebo jej můžete podat úřednici na provozovně Pošta Partner do 16:00. V tomto pozdějším termínu jsou odesílány zásilky podané přímo na provozovně Pošta Partner.
Seznam jednotlivých poštovních schránek na území ČR s aktuálními časy jejich vybírání můžete také najít zde na stránkách České pošty s.p.
 
5. Jak mohu nyní využívat služeb České pošty které provozovna Pošta Partner neposkytuje?
Poštovní služby, které zde nejsou uvedeny, Vám v současné době může poskytnout pouze provozovna, spravovaná přímo Českou poštou s.p. Nejbližší provozovny České pošty jsou:
  Klatovy 1 Nádražní 89 Tel.: (+420) 376 348 523
Otevírací doba:
Pondělí až pátek    08:00 - 18:00
Sobota 08:00 - 12:00
  Klatovy 2 Maxima Gorkého 655 Tel.: (+420) 376 311 145
Otevírací doba:
Pondělí až pátek    08:00 - 17:00
Sobota 08:00 - 11:00
  Měčín Farní 43 Tel.: (+420) 376 395 156
Otevírací doba:
Pondělí až pátek
08:00 - 10:30, 13:00 - 16:00
  Plánice Náměstí 167 Tel.: (+420) 376 394 121
Otevírací doba:
Pondělí až pátek
08:00 - 11:00, 13:00 - 16:00
(V případě vyzvedávání nadměrné zásilky se bude patrně jednat o poštu Klatovy 2).
 
6. Kam se mohu obrátit se svými dotazy?
V případě dotazů na změny v poskytování služeb můžete využít bezplatné informační linky nebo vyhledat potřebné informace na webových stránkách. Pro poštovní služby se jedná o telefonní číslo +420 840 111 244 a webovou adresu www.ceskaposta.cz; pro bankovní služby pak o telefonní číslo +420 800 210 210 a webovou adresu https://www.erasvet.cz/